Update NLSeinen v4..........

Hier zijn onze lopende projecten te volgen en kun je mee discussiëren over de voortgang daarvan.
TjoeTjoe

Re: Update NLSeinen v4..........

Bericht door TjoeTjoe »

Zitten in het overwegen pakket
kippenlijn

Bericht door kippenlijn »

Oké, bedankt voor de snelle reactie. :)
Tsja laat ik daar nu niet gekeken hebben en dus niet verwacht had ze daar aan te treffen, maar we gaan ze meteen eens bekijken. :P
Conner
Contacteer:

Bericht door Conner »

Hoi Alle,

Ik zal vandaag weer eens wat van mijzelf laten horen. De afgelopen 2 weken ben ik ziek geweest en ben nog steeds herstellende op het moment. Ik had een of ander virus opgelopen op het werk waar ik erg van ontregeld ben geraakt, dit was de reden dat ik de afgelopen tijd wat stil was op het forum en eromheen.

Ik hoop dan ook dat ik alles heb meegekregen vwb de update aanvragen van de NLSeinen v4.0 en anders hoor ik het nog wel van jullie. Bij deze wil ik jullie allen bedanken voor het vertrouwen dat jullie hebben in Coha.nl en jullie alle een prettig 2020 toe wensen en dat al jullie dromen mogen uitkomen.

Wij van Coha gaan ook door in het nieuwe jaar en hopen zo dat jullie zo van "onze aller" hobby mogen mee genieten.

8) Conner

Ps. we zijn in de achtergrond de afgelopen 2 dagen weer druk geweest zoals te zien op het volgende plaatje.
Bijlagen
Image2.jpg
Image2.jpg (293.39 KiB) 401 keer bekeken
Wist je als je op het plaatje klikt er vaker een grotere en duidelijker plaatje is te zien. Probber het eens uit zou ik zeggen !
Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner
kippenlijn

Bericht door kippenlijn »

Conner schreef: Dit zijn ook nieuwe type seinen en die hebben we nooit met een kruis uitgebracht volgens mijn weten.
We zetten ze op de todo list erbij ergens onderaan.
Mooie plaat, trouwens jullie werken de todo list zeker af van onderen naar boven gezien je eerdere bericht. :P

Edit/
Oja schiet mij ineens te binnen, is het, er vanuit gaande dat bij deze voorseinen een ID bordje zit waar het op lijkt, geen optie om dat er bij de bestaande seinen ook op te plakken?
Ja daar is een apart ID bordje voor beschikbaar, maar ik dacht zo als het bij de nieuwe voorseinen zit waarom dan niet bij de bestaande. ;)
Laatst gewijzigd door kippenlijn op 31 dec 2019, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
TjoeTjoe

Bericht door TjoeTjoe »

Afgekruiste seinen
Bijlagen
AfgekruisteSeinen.jpg
AfgekruisteSeinen.jpg (346.9 KiB) 377 keer bekeken
rommy136

Bericht door rommy136 »

Misschien stomme vraag, maar waarom beginnen de seinen nu witte voetjes te krijgen?

Hebben ze iets goed te maken? :p

Mvg Rommy
Conner
Contacteer:

Bericht door Conner »

Dit sein heeft dan ook een compleet nieuwe voet. Samen met een wit voetje. Zie foto.

8) Conner.
Bijlagen
20130913_154337.jpg
20130913_154337.jpg (2.4 MiB) 375 keer bekeken
Wist je als je op het plaatje klikt er vaker een grotere en duidelijker plaatje is te zien. Probber het eens uit zou ik zeggen !
Conner
Contacteer:

Bericht door Conner »

En voor we de opmerking krijgen hee dat is niet echt wit, zijn de onze dat ook niet.  :P

8) Conner.
Bijlagen
Voetje.jpg
Voetje.jpg (76.19 KiB) 367 keer bekeken
rommy136

Bericht door rommy136 »

Aha,

Top voor de verduidelijking. De voeten van de nieuwe seinen zijn dus als ik het goed begrijp nog wat witter dan die van de oude.
(Vermoedelijk omdat de oude seinen zo'n 30 jaar aan weersinvloeden over zich heen hebben gehad zijn ze vies en donkerder).

Mvg Rommy
Conner
Contacteer:

Bericht door Conner »

Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Het zijn eigenlijk onbeschilderde betonnen voetjes die open staan voor weer invloeden. Dus ook deze voetjes zijn binnen een paar weken grijs en na een jaartje donker grijs vanwege de invloeden van buiten.  :P

8) Conner.
Plaats reactie